עיונים במנהל ובארגון החינוך
תפריט
גליון 34, 2015, תשע"ה
החזון ופשרו במכללות אקדמיות לחינוך בזיקה למרחב שבו הן מתקיימות
רינה צדיק ואסנת רובין |
עמודים 55–35
חקר מקרה של תהליכי האינטרנציונליזציה בבית ספר על־יסודי בישראל — הערכה באמצעות ניתוח אתר אינטרנט בית ספרי
מירי ימיני וענת כהן |
עמודים 80–57
ממתמחה למורה: מה ניתן ללמוד מתהליכי ההערכה של מתמחים בתום שנת עבודתם הראשונה במקצוע ההוראה?
דיצה משכית, ציפי ליבמן והילה אקרמן־אשר |
עמודים 110–81
עומס מידע, לחץ זמן ודפוסי הארגון, כפי שתופסים אותם בעלי תפקידים שונים בבית הספר
תמר חן־לוי וחנה שחר |
עמודים 167–133
"מפָקוד הארגון לאני הארגון": התנסות בניהול כתהליך של הבניית זהות ניהולית
שמחה שלסקי |
עמודים 204–169
משמעותן של התנהגויות שמעבר־לתפקיד בעיצוב התפקיד "חינוך כיתה" בתיכון בישראל
ליאורה נוטוב ואורית חזן |
עמודים 241–205
עמדות מורים לחינוך גופני כלפי שינוי — מקרה רפורמת "אופק חדש"
סימה זך וורדה אינגלס |
עמודים 263–243
הקשר בין סגנון ההתקשרות של המורים לבין דאגותיהם (Concerns) בעת הטמעת רפורמת "אופק חדש" בבית הספר
גילת כהן ואלון הובר |
עמודים 295–265

