עיונים במנהל ובארגון החינוך

גליון 34, 2013, תשע"ד

"מי המנהל כאן?": תפקיד סגן המנהלבבית–הספר הערבי בישראל: קריירה,שביעות רצון וקשר עם המנהל

ח’אלד עראר, רנדה עבאס וסעיד עודה | 

עמודים 9-34

להיות מנהל בית–ספר בתקופה שלפני הפנסיה:הבנת הצרכים של מנהלים בשלב הקריירההמאוחרת, את המשימות העומדות בפניהםואת התנסויותיהם

יזהר אופלטקה |

עמודים 35-66

המנהל המוכשר:תכונות אישיּות ומיומנויות

יצחק פרידמן | 

עמודים 67-104

תפיסתם של מנהלי בית–ספר את תפקידהפיקוח והרשות המקומית בסביבותבית–ספריות שונות

אודרי אדי–רקח ושרה גונן | 

עמודים 105-130

גורמים מעכבים בפעילותן של מחלקות החינוךבשלטון המקומי הערבי

ח’אלד עראר ואבו–עסבה | 

עמודים 131-162

מידת האמון של מורים בשותפיהם לתפקידוזיקתה להכנסת חידושים בבתי–ספר

 עמודים 163-192

המורה כאדם ארגוני:אוריינות, מעורבות ומנהיגות

יצחק פרידמן ובלה גביש | 

עמודים 193-236

רשתות בתי–ספר: מרעיון למעשה

חן שכטר ואורנה חביב | 

עמודים 237-260

זיקות הגומלין הבין דוריות בין חינוך לבין עוניומשמעותן עבור מדיניות המימון של החינוך בישראל

איריס בן–דוד הדר וחגית חובב | 

עמודים 261-282