גליון 34, 2015, תשע"ה

ערכים מותנים כמעצבי ערכים מקצועיים של מורים

יעל פישר | 

עמודים 9-34

החזון ופשרו במכללות אקדמיות לחינוך בזיקה למרחב שבו הן מתקיימות

רינה צדיק ואסנת רובין |

עמודים 55–35

חקר מקרה של תהליכי האינטרנציונליזציה בבית ספר על־יסודי בישראל — הערכה באמצעות ניתוח אתר אינטרנט בית ספרי

מירי ימיני וענת כהן | 

עמודים 80–57

ממתמחה למורה: מה ניתן ללמוד מתהליכי ההערכה של מתמחים בתום שנת עבודתם הראשונה במקצוע ההוראה?

דיצה משכית, ציפי ליבמן והילה אקרמן־אשר | 

עמודים 110–81

מנהל בית הספר הרצוי ותפקידיו במשקפי הסגל החינוכי

נירית רייכל | 

עמודים 132–111

עומס מידע, לחץ זמן ודפוסי הארגון, כפי שתופסים אותם בעלי תפקידים שונים בבית הספר

 עמודים 167–133

"מפָקוד הארגון לאני הארגון": התנסות בניהול כתהליך של הבניית זהות ניהולית

שמחה שלסקי | 

עמודים 204–169

משמעותן של התנהגויות שמעבר־לתפקיד בעיצוב התפקיד "חינוך כיתה" בתיכון בישראל

ליאורה נוטוב ואורית חזן | 

עמודים 241–205

עמדות מורים לחינוך גופני כלפי שינוי — מקרה רפורמת "אופק חדש"

סימה זך וורדה אינגלס | 

עמודים 263–243

הקשר בין סגנון ההתקשרות של המורים לבין דאגותיהם (Concerns) בעת הטמעת רפורמת "אופק חדש" בבית הספר

גילת כהן ואלון הובר | 

עמודים 295–265