עיונים במנהל ובארגון החינוך
תפריט
גליון 36, 2019, תשע"ט
המעבר מהוראה לתפקיד הסגנות בבית הספר: הגורמים המקלים והמקשים את הכניסה לתפקיד
רינת כהן וחן שכטר |
עמודים 33–9
תהליך הפרישה המוקדמת בקרב מנהלי בתי ספר ערבים בישראל
יוסף חמודה ויזהר אופלטקה |
עמודים 67–35
עמדות של מנהלים במגזר הדתי־לאומי כלפי העסקת מורים עם לקות למידה
אפרת קס ודוד רוזנברג |
עמודים 110–91
"בין אוטופיה למציאות": חקר מקרה של המשמעויות שמייחסות מורות לייחודיות בית ספרית מבוססת תורת האילוצים
שושי רייטר ומירי גולדרט |
עמודים 139–111
סוגי הון ותרומתם לעבודת מורים ולרמת השתתפותם בקבלת החלטות בבית הספר
יעל גרינשטיין ואודרי אדי־רקח |
עמודים 170–141
עמדות מורים כלפי נישוי של מינהל החינוך ותפיסת מסוגלות עצמית של מורים במערכת החינוך הערבית בישראל
ח'אלד עראר ורות אברמוביץ |
עמודים 188–171
האם מורים חייבים להיות מנהיגים? מחקר בנושא תפיסות מנהיגות וניהול חינוכי במערכת החינוך העל־יסודי בישראל
צפי טימור |
עמודים 212–189
יישום תוכנית לקליטת מרצים חדשים: ההיבטים השונים של סוציאליזציה ארגונית
לודמילה קריבוש |
עמודים 248–213
בין זהות (identity) לזהות (identical): ממצאים מניתוח תוכן השוואתי של הצהרות חזון ומסמכי "אני מאמין" בית ספריים בחינוך הציבורי בישראל
גדי ביאליק ואורטל מרחב |
עמודים 276–249
תהליכי ההסדרה של החינוך החרדי בישראל — פוליטיקה, משפט ומה שביניהם
לטם פרי־חזן |
עמודים 353–313
