גליון 36, 2019, תשע"ט

המעבר מהוראה לתפקיד הסגנות בבית הספר: הגורמים המקלים והמקשים את הכניסה לתפקיד

רינת כהן וחן שכטר | 

עמודים 33–9

תהליך הפרישה המוקדמת בקרב מנהלי בתי ספר ערבים בישראל

יוסף חמודה ויזהר אופלטקה | 

עמודים 67–35

מנהיגות לצדק חברתי בבית הספר הערבי בישראל

ח'אלד עראר ומרים עות'מאן ראפע | 

עמודים 89–69

עמדות של מנהלים במגזר הדתי־לאומי כלפי העסקת מורים עם לקות למידה

אפרת קס ודוד רוזנברג | 

עמודים 110–91

"בין אוטופיה למציאות": חקר מקרה של המשמעויות שמייחסות מורות לייחודיות בית ספרית מבוססת תורת האילוצים

שושי רייטר ומירי גולדרט | 

עמודים 139–111

סוגי הון ותרומתם לעבודת מורים ולרמת השתתפותם בקבלת החלטות בבית הספר

יעל גרינשטיין ואודרי אדי־רקח | 

עמודים 170–141

עמדות מורים כלפי נישוי של מינהל החינוך ותפיסת מסוגלות עצמית של מורים במערכת החינוך הערבית בישראל

ח'אלד עראר ורות אברמוביץ | 

עמודים 188–171

האם מורים חייבים להיות מנהיגים? מחקר בנושא תפיסות מנהיגות וניהול חינוכי במערכת החינוך העל־יסודי בישראל

צפי טימור | 

עמודים 212–189

יישום תוכנית לקליטת מרצים חדשים: ההיבטים השונים של סוציאליזציה ארגונית

לודמילה קריבוש | 

עמודים 248–213

בין זהות (identity) לזהות (identical): ממצאים מניתוח תוכן השוואתי של הצהרות חזון ומסמכי "אני מאמין" בית ספריים בחינוך הציבורי בישראל

גדי ביאליק ואורטל מרחב |

עמודים 276–249

הטמעה של תפיסה חינוכית בארגון — מודל להערכה

עירית ששון וקרן קופיעץ |

עמודים 311–277

תהליכי ההסדרה של החינוך החרדי בישראל — פוליטיקה, משפט ומה שביניהם

לטם פרי־חזן |

עמודים 353–313