עיונים במנהל ובארגון החינוך
תפריט
גליון 35, 2017, תשע״ז
כוחות דוחפים וכוחות בולמים ברפורמת הפיתוח המקצועי של מורים בישראל, ממדיניות ליישום: נקודת המבט של המפקחים
אורית אבידב־אונגר ורוני ריינגולד |
עמודים 36–9
מנהל בית הספר כמנהיג חינוכי: תפיסות מנהלים בנוגע לתפקידם ולתפקודם בהובלת הטמעת מדיניות הפיתוח המקצועי
רוני ריינגולד ואורית אבידב־אונגר |
עמודים 63–37
דמות המורה החרדי לבנים בעיניהם של בוגרי מערכת החינוך החרדית ודרכי הוראתו בכיתה
יזהר אופלטקה |
עמודים 121–91
"היום שאחרי": ההשלכות הארגוניות של הטמעת חדשנות בבתי ספר ניסוייים
סמדר גלעד חי ואנית סומך |
עמודים 156–123
כששיח החדשנות חושף זהות מקצועית עמומה — המקרה של ראשי מסלולים במכללות לחינוך
בלה גביש ויעל פויס |
עמודים 189–157
מנהיגות לצדק חברתי בחינוך, אקטיביזם ושינוי חברתי: מסגרת מושגית ודיון בקונטקסט הישראלי
יצחק ברקוביץ |
עמודים 222–191
תפיסות מורים: מדריכים כמנהיגים אותנטיים
טניה לוי־גזנפרנץ ואורלי שפירא־לשצ'ינסקי |
עמודים 258–223
מכללת לוינסקי לחינוך — ארבעה מנהלים וסמינר לוינסקי שהפך למכללה לחינוך: בוני הסמינר (1912-1932) ומקדמי האקדמיזציה של המוסד (2009-1981)
אביבה אבידן |
עמודים 333–293
חקר האינטראקציה בין בתי ספר לעמותות — מקרי מבחן מישראל ומגרמניה
נטע שגיא, מירי ימיני ואולריך באואר |
עמודים 363–335
תחום מינהל החינוך בישראל מנקודת מבטם של חברי התחום
עדית נופר ויזהר אופלטקה |
עמודים 395–365
