סוגיות בחינוך מיוחד ובשילוב
תפריט
גליון 30
כרך 30 | תש"ף 2020
הקתדרה לחינוך מיוחד ע"ש קונין־לוננפלד
קידום תגובה פעילה של תלמידים עם הפרעה רגשית־התנהגותית בשיעורי שפה באמצעות אסטרטגיות התנהגותיות
שירי אייבזו, אבנר פרידלין ורונית קנקזיל־מימון |
עמודים 7-24
על נכונות הפנייה לעזרה בהתאם לתחום הבעיה ולזיהוי מקור הסיוע בקרב מתבגרים בחינוך המיוחד ומתבגרים נורמטיביים
זאב קאים |
עמודים 25-47
"הורים מתערבים? לא חסרות דוגמאות..." עמדות מורים בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד כלפי מעורבות הורים
גלית אגם בן־ארצי ואליסיה גרינבנק |
עמודים 48-69
כשירות חברתית, תחושת בדידות ודימוי עצמי בקרב מתבגרות ומתבגרים ערבים עם לקות קריאה
אימאן טרביה וסלים אבו רביעה |
עמודים 70-96
תפיסות מורים בחינוך הממלכתי דתי לגבי שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים בחינוך הרגיל
נירית קרני־וייזר |
עמודים 97-114
רפורמת ההכלה בחינוך — לקראת מערכת חינוכית אחת, רגילה ומיוחדת, ממדיניות ממשלתית ועד הכיתה
שונית רייטר וארי נוימן |
עמודים 115-129
