גליון 37, 2022, תשפ״ב

רוטינת המיפוי בבית ספר תיכון — מבנה, תפקידים ומטרות

ברקת סעדה ודורית טובין | 

עמודים 33–11

אמון בקרב מורים ויועצים במערכת החינוך הערבית

אסמהאן מסרי־חרזאללה וח'אלד עראר | 

עמודים 59–35

מחסומים ניהוליים שמשבשים את הסיוע שמנהלי בתי ספר נותנים למורים שתפקודם כושל

אליעזר יריב | 

עמודים 83–61

"מילים מתריסות, מעשים צייתנים" — התמודדות צוות מחנכות עם בעיות מתמידות

מירב כהן זכריה ודורית טובין | 

עמודים 114–85

אתגרי הכניסה לתפקיד הניהול במערכת החינוך הערבית בישראל

ח'אלד עראר ווליד עיסאוי | 

עמודים 137–115

קריאה דיסקורסיבית ביקורתית של מדיניות החינוך המקצועי בישראל

מירית חייבי ברק | 

עמודים 168–139

"להנהיג בגובה העיניים": דרכי הנעת עובדים בגן הילדים בישראל

מסדה סטודני ויזהר אופלטקה | 

עמודים 198–169

רכז מקצוע כלבלר חינוכי או מנהיג מקצועי

רז אביטן כץ ודורית טובין | 

עמודים 227–199

השתתפות נוער בתהליכי קבלת החלטות ברשות מקומית במסגרת התכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון

מתן גזית ולטם פרי־חזן | 

עמודים 255–229

מערכת השעות ותרומתה ליציבות ושינוי בית הספר

עינב אהוד־גולדברג ודורית טובין |

עמודים 285–257

גורמים המשפיעים על הצלחתן של קהילות מקצועיות של בעלי תפקידים במכללות לחינוך

עינת גוברמן, אורית אבידב אונגר, אורית דהן ורות סרלין |

עמודים 316–284

הקשר בין תפיסות אינדיבידואליות וקולקטיביות של המורים את מנהל בית ספרם כאותנטי בתיווך עמדות עולם העבודה שלהם לבין התנהגויותיהם

סיגלית צמח ואורלי שפירא־לשצ'ינסקי |

עמודים 352–317

"אנחנו לא יוצרים סיטואציה שתגרום לנו להתנגדות": מסגור הזכות להשתתפות במועצות נוער ברשויות מקומיות בישראל

טל ניר ולטם פרי־חזן |

עמודים 380–353

שימוש בריאיון הקבלה במיון מועמדים להכשרת אנשי חינוך והוראה

אירית לוי־פלדמן וציפי ליבמן |

עמודים 410–381

מנהיגות חינוכית כמנבאת מחויבות ארגונית בקרב מורים חרדים

זהבית האוזי, ענת בארט ופסקל בן עוליאל |

עמודים 438–411