עיונים במנהל ובארגון החינוך
תפריט
גליון 33, 2013, תשע"ד
"מי המנהל כאן?": תפקיד סגן המנהל בבית–הספר הערבי בישראל: קריירה, שביעות רצון וקשר עם המנהל
ח'אלד עראר, רנדה עבאס וסעיד עודה |
עמודים 9-34
להיות מנהל בית–ספר בתקופה שלפני הפנסיה: הבנת הצרכים של מנהלים בשלב הקריירה המאוחרת, את המשימות העומדות בפניהם ואת התנסויותיהם
יזהר אופלטקה |
עמודים 35-66
תפיסתם של מנהלי בית–ספר את תפקיד הפיקוח והרשות המקומית בסביבות בית–ספריות שונות
אודרי אדי–רקח ושרה גונן |
עמודים 105-130
גורמים מעכבים בפעילותן של מחלקות החינוך בשלטון המקומי הערבי
ח'אלד עראר ואבו–עסבה |
עמודים 131-162
מידת האמון של מורים בשותפיהם לתפקיד וזיקתה להכנסת חידושים בבתי–ספר
אודרי אדי-רקח ואתי אופיר |
עמודים 163-192
זיקות הגומלין הבין דוריות בין חינוך לבין עוני ומשמעותן עבור מדיניות המימון של החינוך בישראל
איריס בן–דוד הדר וחגית חובב |
עמודים 261-282
