גליון 32, 2011, תשע"ב

פערים בין סמכות לבין אחריות והשפעתם על מערכת אחריותיות במודל הניהול העצמי: נקודת מבט של מנהלים בבתי–ספר יסודיים

יעל גרינשטיין ודן גבתון | 

עמודים 13-49

מנהיגות נשית בארגוני חינוך: הייחודיות הישראלית בקונטקסט הבינלאומי

יזהר אופלטקה ורחל הרץ–לזרוביץ |

עמודים 51-74

צמיחתן של נאדרה וסמירה, שתי מנהלות תיכון בחברה מסורתית

ח'אלד עראר ותמר שפירא | 

עמודים 75-96

קשייו של המורה הערבי בשנת עבודתו הראשונה כפועל יוצא של משתנים אישיים וארגוניים

סלמאן עליאן וראיד זידאן | 

עמודים 97-131

בעיית לחץ הזמן בהוראת תוכנית הלימודים החדשה בפיזיקה במערכת החינוך הערבית בישראל — היבטים והצעת פתרון

ראפע ספדי | 

עמודים 133-152

דפוסי ההעצמה בקרב מורות שממלאות תפקיד בבתי–ספר יסודיים בישראל: העצמה מוגבלת, העצמה מתגמלת והעצמה מחוללת שינויים

 עמודים 153-184

מסוגלות עצמית, תפיסת תרבות והעצמת נשים: משמעויות מגדריות וחברתיות אצל מורות ומורים בחינוך הערבי

תמר שפירא, רחל הרץ–לזרוביץ ולימור שפר, | 

עמודים 185-215

אקלים כיתתי ומאפיינים אישיים, לימודיים ותרבותיים

ראיד זידאן | 

עמודים 217-236

יחסי בית–ספר-הורים בישראל

יצחק פרידמן | 

עמודים 237-267

החינוך הדמוקרטי ופערים בחינוך

יוסי ארגמן | 

עמודים 269-292

כוח ושליטה בחינוך הגבוה — המכללות האקדמיות לחינוך בכבלי ויסות ופיקוח

רוני ריינגולד, דרורה כפיר וציפי ליבמן | 

עמודים 293-320