עיונים בחינוך
תפריט
גליון 21
סדרה חדשה | מאי 2022 | אייר תשפ״ב

לרשימת המשתתפים בגיליון
השפעת דפוסי היחסים במשולש ההדרכה על תהליכי למידת סטודנטיות לחינוך בגיל הרך
איה בן־הרוש ולילי אורלנד־ברק |
עמודים 38-56
על הרגלי הקריאה של סטודנטים בעידן הדיגיטלי
יעל יוסל־איזנבך וניצה דוידוביץ |
עמודים 57-82
חינוך גלובלי בהכשרת מורים: גורמי מוטיבציה של מתכשרות להוראה ללמוד ולהורות חינוך גלובלי
ליאת ביברמן־שלו |
עמודים 83-106
מודל לאפיון פדגוגי של מרחבי למידה חדשניים: כלי להתפתחות מקצועית של אנשי חינוך
עירית ששון |
עמודים 107-134
״לא אעמיד אותם בשלשות״ המצוינים לחינוך: הכשרת גמלאים-קצינים בכירים להוראה כקריירה שנייה
מירה קרניאלי, שוש ויצמן ודפנה בארי |
עמודים 135-165
המהלך ההתפתחותי האקדמי המאפיין בוגרים צעירים עם סכיזופרניה טרם פריצת מחלתם
ענת בן־גל דהן ודן קורן |
עמודים 166-187
אתגרי תרבות ההערכה הרספונסיבית לתרבות הפרט במוסדות להשכלה גבוהה - המקרה הישראלי
נירית רייכל ודורית אלט |
עמודים 188-215
״בסך הכול אתם גם רוצים שהם יסיימו״ - נשירה של סטודנטים חרדים מהאקדמיה
אסנת רובין, נורית נוביס־דויטש ולטם פרי־חזן |
עמודים 216-244
״אני האתיופית היחידה בצוות בית הספר וזה היתרון והחיסרון שלי״: תחושת הזהות האישית והמקצועית של מגשרים תרבותיים יוצאי אתיופיה ומעמדם בבית הספר — המקרה הישראלי
עדי בינס |
עמודים 245-258
״כאילו כל שבועיים ללכת לגלות״: חוויית השהות בפנימייה של בנות נוער נורמטיביות בהקשר של היחסים עם המשפחה
תהִלה הרץ |
עמודים 259-277
שיגור בנים בכורים לשירות צבאי: השוואה בחינוך ובעמדות בין אמהות מהציונות הדתית ומהשמאל הציוני
רקפת גלעד ודניאל בר־טל |
עמודים 278-303
ייצוג נשים בספרי הלימוד באזרחות בבתי הספר התיכוניים בישראל
אריה קיזל ואלון ירושלמי |
עמודים 304-326
מחברותא לחַבּוּרֶה: מבניית טיעונים שיתופית לשיח דיאלקטי־ביקורתי
ראובן בן חיים, צבי בקרמן וברוך שוורץ |
עמודים 392-420
הקשר בין תפיסת כמות לתפיסת מרחב — מהיבטים קוגניטיביים לחינוך מתמטי
ירדן גליקסמן |
עמודים 421-426
חוויית שימוש היתר ברשתות חברתיות בקרב בני נוער דתיים־לאומיים: מחקר גישוש
שרון אדלר ואפרת הדר |
עמודים 427-450
רק עותק נאמן למקור? דגשים בהוראת אוריינות חזותית ובהוראתה בספר ילדים מאויר כאובייקט רב־ממדי
תור גונן |
עמודים 451-531
