גליון 29

כרך 29 | תשע"ח 2018

הקתדרה לחינוך מיוחד ע"ש קונין־לוננפלד

שנינו אחד — שנינו הם אחד ועוד אחד: אימהות לילדים עם צרכים מיוחדים מתגייסות לשילובם בכיתה הרגילה

ענת גילת וגלית בורנשטיין | 

עמודים 5-28

"תודעה הורית" בעבודת ההוראה ובהדרכה הפדגוגית

אורלי קריספל וחוה סימון | 

עמודים 29-51

הכוח הקיים בהתבוננות בחיובי בהתנהגות הילד וחיזוקה: בחינת יעילות השימוש בהליכי חיזוק הבחנתי לשם הפחתת התנהגויות בלתי רצויות בכיתת ילדים עם הפרעות קשב וריכוז

נעם לפידות־לפלר והדר חדד־בר | 

עמודים 52-67

תרומתם של מדדים המשקפים אינטליגנציה סכולסטית ואינטליגנציה רגשית להסבר ההישגים האקדמיים של סטודנטים לחינוך מיוחד

דודי גרנות, טלי גור ורונית פסטור | 

עמודים 68-92

תפיסת סטודנטים עם ליקויי ראייה נושאים מרכזיים באיכות חייהם לאור השתתפותם בתכנית העצמה אישית וחברתית

איתי הס | 

עמודים 93-109

השמת תלמידים על רצף האוטיזם למסגרות החינוך השונות: מחקר רטרוספקטיבי

שחר גינדי, רועי ליס וזיוה ברכה | 

עמודים 110-125

האם השילוב באמת משלב? ההבדל בין עמדות תלמידים משלבים ביחס לשילוב, לבין יוזמות חברתיות שלהם כלפי תלמידים משולבים עם אוטיזם

יעל וירוב, נועה קליין וג'ודי קוהאן־מס | 

עמודים 126-146

אלימות מילולית כלפי אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית המתגוררים במערכי דיור שונים

נירית קרני־וייזר | 

עמודים 147-164