עיונים במנהל ובארגון החינוך
גליון 34, 2013, תשע"ד
"מי המנהל כאן?": תפקיד סגן המנהלבבית–הספר הערבי בישראל: קריירה,שביעות רצון וקשר עם המנהל
ח’אלד עראר, רנדה עבאס וסעיד עודה |
עמודים 9-34
להיות מנהל בית–ספר בתקופה שלפני הפנסיה:הבנת הצרכים של מנהלים בשלב הקריירההמאוחרת, את המשימות העומדות בפניהםואת התנסויותיהם
יזהר אופלטקה |
עמודים 35-66
תפיסתם של מנהלי בית–ספר את תפקידהפיקוח והרשות המקומית בסביבותבית–ספריות שונות
אודרי אדי–רקח ושרה גונן |
עמודים 105-130
גורמים מעכבים בפעילותן של מחלקות החינוךבשלטון המקומי הערבי
ח’אלד עראר ואבו–עסבה |
עמודים 131-162
מידת האמון של מורים בשותפיהם לתפקידוזיקתה להכנסת חידושים בבתי–ספר
אודרי אדי-רקח ואתי אופיר |
עמודים 163-192
זיקות הגומלין הבין דוריות בין חינוך לבין עוניומשמעותן עבור מדיניות המימון של החינוך בישראל
איריס בן–דוד הדר וחגית חובב |
עמודים 261-282

