גליון 30

כרך 30 | תש"ף 2020

הקתדרה לחינוך מיוחד ע"ש קונין־לוננפלד

קידום תגובה פעילה של תלמידים עם הפרעה רגשית־התנהגותית בשיעורי שפה באמצעות אסטרטגיות התנהגותיות

שירי אייבזו, אבנר פרידלין ורונית קנקזיל־מימון | 

עמודים 7-24

על נכונות הפנייה לעזרה בהתאם לתחום הבעיה ולזיהוי מקור הסיוע בקרב מתבגרים בחינוך המיוחד ומתבגרים נורמטיביים

זאב קאים | 

עמודים 25-47

"הורים מתערבים? לא חסרות דוגמאות..." עמדות מורים בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד כלפי מעורבות הורים

גלית אגם בן־ארצי ואליסיה גרינבנק | 

עמודים 48-69

כשירות חברתית, תחושת בדידות ודימוי עצמי בקרב מתבגרות ומתבגרים ערבים עם לקות קריאה

אימאן טרביה וסלים אבו רביעה | 

עמודים 70-96

תפיסות מורים בחינוך הממלכתי דתי לגבי שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים בחינוך הרגיל

נירית קרני־וייזר | 

עמודים 97-114

רפורמת ההכלה בחינוך — לקראת מערכת חינוכית אחת, רגילה ומיוחדת, ממדיניות ממשלתית ועד הכיתה

שונית רייטר וארי נוימן | 

עמודים 115-129

בדרך למערכות יחסים משמעותיות בבגרות

רן נוימן | 

עמודים 130-140