סוגיות בחינוך מיוחד ובשילוב
תפריט
גליון 29
כרך 29 | תשע"ח 2018
הקתדרה לחינוך מיוחד ע"ש קונין־לוננפלד
שנינו אחד — שנינו הם אחד ועוד אחד: אימהות לילדים עם צרכים מיוחדים מתגייסות לשילובם בכיתה הרגילה
ענת גילת וגלית בורנשטיין |
עמודים 5-28
הכוח הקיים בהתבוננות בחיובי בהתנהגות הילד וחיזוקה: בחינת יעילות השימוש בהליכי חיזוק הבחנתי לשם הפחתת התנהגויות בלתי רצויות בכיתת ילדים עם הפרעות קשב וריכוז
נעם לפידות־לפלר והדר חדד־בר |
עמודים 52-67
תרומתם של מדדים המשקפים אינטליגנציה סכולסטית ואינטליגנציה רגשית להסבר ההישגים האקדמיים של סטודנטים לחינוך מיוחד
דודי גרנות, טלי גור ורונית פסטור |
עמודים 68-92
תפיסת סטודנטים עם ליקויי ראייה נושאים מרכזיים באיכות חייהם לאור השתתפותם בתכנית העצמה אישית וחברתית
איתי הס |
עמודים 93-109
השמת תלמידים על רצף האוטיזם למסגרות החינוך השונות: מחקר רטרוספקטיבי
שחר גינדי, רועי ליס וזיוה ברכה |
עמודים 110-125
האם השילוב באמת משלב? ההבדל בין עמדות תלמידים משלבים ביחס לשילוב, לבין יוזמות חברתיות שלהם כלפי תלמידים משולבים עם אוטיזם
יעל וירוב, נועה קליין וג'ודי קוהאן־מס |
עמודים 126-146
אלימות מילולית כלפי אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית המתגוררים במערכי דיור שונים
נירית קרני־וייזר |
עמודים 147-164
