גליון 35, 2017, תשע״ז

כוחות דוחפים וכוחות בולמים ברפורמת הפיתוח המקצועי של מורים בישראל, ממדיניות ליישום: נקודת המבט של המפקחים

אורית אבידב־אונגר ורוני ריינגולד |

 עמודים 36–9

מנהל בית הספר כמנהיג חינוכי: תפיסות מנהלים בנוגע לתפקידם ולתפקודם בהובלת הטמעת מדיניות הפיתוח המקצועי

רוני ריינגולד ואורית אבידב־אונגר |

 עמודים 63–37

מפקחות מקצועיות בחינוך הערבי בישראל

ח'אלד עראר |

 עמודים 90–65

דמות המורה החרדי לבנים בעיניהם של בוגרי מערכת החינוך החרדית ודרכי הוראתו בכיתה

יזהר אופלטקה | 

עמודים 121–91

"היום שאחרי": ההשלכות הארגוניות של הטמעת חדשנות בבתי ספר ניסוייים

סמדר גלעד חי ואנית סומך |

 עמודים 156–123

כששיח החדשנות חושף זהות מקצועית עמומה — המקרה של ראשי מסלולים במכללות לחינוך

בלה גביש ויעל פויס |

 עמודים 189–157

מנהיגות לצדק חברתי בחינוך, אקטיביזם ושינוי חברתי: מסגרת מושגית ודיון בקונטקסט הישראלי

יצחק ברקוביץ |

 עמודים 222–191

תפיסות מורים: מדריכים כמנהיגים אותנטיים

טניה לוי־גזנפרנץ ואורלי שפירא־לשצ'ינסקי |

 עמודים 258–223

תופעת החוסן הארגוני בבתי ספר: מחקר איכותני

אורית שני ואנית סומך |

 עמודים 292–259

מכללת לוינסקי לחינוך — ארבעה מנהלים וסמינר לוינסקי שהפך למכללה לחינוך: בוני הסמינר (1912-1932) ומקדמי האקדמיזציה של המוסד (2009-1981)

אביבה אבידן |

 עמודים 333–293

חקר האינטראקציה בין בתי ספר לעמותות — מקרי מבחן מישראל ומגרמניה

נטע שגיא, מירי ימיני ואולריך באואר |

 עמודים 363–335

תחום מינהל החינוך בישראל מנקודת מבטם של חברי התחום

עדית נופר ויזהר אופלטקה |

 עמודים 395–365