גליון 33, 2013, תשע"ד

"מי המנהל כאן?": תפקיד סגן המנהל בבית–הספר הערבי בישראל: קריירה, שביעות רצון וקשר עם המנהל

ח'אלד עראר, רנדה עבאס וסעיד עודה | 

עמודים 9-34

להיות מנהל בית–ספר בתקופה שלפני הפנסיה: הבנת הצרכים של מנהלים בשלב הקריירה המאוחרת, את המשימות העומדות בפניהם ואת התנסויותיהם

יזהר אופלטקה |

עמודים 35-66

המנהל המוכשר: תכונות אישיּות ומיומנויות

יצחק פרידמן | 

עמודים 67-104

תפיסתם של מנהלי בית–ספר את תפקיד הפיקוח והרשות המקומית בסביבות בית–ספריות שונות

אודרי אדי–רקח ושרה גונן | 

עמודים 105-130

גורמים מעכבים בפעילותן של מחלקות החינוך בשלטון המקומי הערבי

ח'אלד עראר ואבו–עסבה | 

עמודים 131-162

מידת האמון של מורים בשותפיהם לתפקיד וזיקתה להכנסת חידושים בבתי–ספר

 עמודים 163-192

המורה כאדם ארגוני: אוריינות, מעורבות ומנהיגות

יצחק פרידמן ובלה גביש | 

עמודים 193-236

רשתות בתי–ספר: מרעיון למעשה

חן שכטר ואורנה חביב | 

עמודים 237-260

זיקות הגומלין הבין דוריות בין חינוך לבין עוני ומשמעותן עבור מדיניות המימון של החינוך בישראל

איריס בן–דוד הדר וחגית חובב | 

עמודים 261-282