עיונים במנהל ובארגון החינוך
תפריט
גליון 32, 2011, תשע"ב
פערים בין סמכות לבין אחריות והשפעתם על מערכת אחריותיות במודל הניהול העצמי: נקודת מבט של מנהלים בבתי–ספר יסודיים
יעל גרינשטיין ודן גבתון |
עמודים 13-49
מנהיגות נשית בארגוני חינוך: הייחודיות הישראלית בקונטקסט הבינלאומי
יזהר אופלטקה ורחל הרץ–לזרוביץ |
עמודים 51-74
צמיחתן של נאדרה וסמירה, שתי מנהלות תיכון בחברה מסורתית
ח'אלד עראר ותמר שפירא |
עמודים 75-96
קשייו של המורה הערבי בשנת עבודתו הראשונה כפועל יוצא של משתנים אישיים וארגוניים
סלמאן עליאן וראיד זידאן |
עמודים 97-131
בעיית לחץ הזמן בהוראת תוכנית הלימודים החדשה בפיזיקה במערכת החינוך הערבית בישראל — היבטים והצעת פתרון
ראפע ספדי |
עמודים 133-152
דפוסי ההעצמה בקרב מורות שממלאות תפקיד בבתי–ספר יסודיים בישראל: העצמה מוגבלת, העצמה מתגמלת והעצמה מחוללת שינויים
אורית אבידב–אונגר, יצחק פרידמן ועלית אולשטיין |
עמודים 153-184
מסוגלות עצמית, תפיסת תרבות והעצמת נשים: משמעויות מגדריות וחברתיות אצל מורות ומורים בחינוך הערבי
תמר שפירא, רחל הרץ–לזרוביץ ולימור שפר, |
עמודים 185-215
כוח ושליטה בחינוך הגבוה — המכללות האקדמיות לחינוך בכבלי ויסות ופיקוח
רוני ריינגולד, דרורה כפיר וציפי ליבמן |
עמודים 293-320
