עיונים במנהל ובארגון החינוך
תפריט
גליון 31
אתר אינטרנט בית — ספרי כחלון ראווה ומרחב למידה — ניתוח מההיבט המוסדי
קליין שרית, טובין דורית |
עמודים 9-30
בית–הספר בעיני תלמידיו: ערכים ותרבות ארגונית
Student Perceived School Organizational Values
גרניט אלמוג–ברקת ויצחק פרידמן |
עמודים 31-55
המסוגלות העצמית–המקצועית של מנהל בית–הספר: המושג ורכיביו
School Principal's Professional Self Efficacy: the Construct and its Components
יצחק פרידמן ורעיה ברמה |
עמודים 57-94
בעיות תפקודיות בהחדרת תכנית הלימודים החדשה בפיסיקה למערכת החינוך הערבית בישראל
ראפע ספדי |
עמודים 95-112
תפישות ועמדות של סטודנטים יהודים וערבים כלפי אוניברסיטת חיפה כמוסד דו–לאומי: סקר השוואתי לפני מלחמת לבנון השנייה ולאחריה (2006*–2007)
רחל הרץ–לזרוביץ, פייסל עזאיזה, עביר פרח, הלה פרץ ותמר צלניקר |
עמודים 135-181
"לא את שבחרת בי אני הוא שבחרתי בך" היבטים על עבודת הניהול של סיסטר רֵנֶה, מנהלת בית–ספר קתולי פרנציסקני
מירה קרניאלי |
עמודים 183-211
שיתוף בקבלת החלטות ותחושת אוטונומיה ושביעות רצון של מורים: הבדלים בין בתי–ספר בניהול עצמי לבין בתי– ספר שאינם בניהול עצמי
חנה שחר ונגה מגן–נגר |
עמודים 243-269
תפיסתה של הערכת המורים ושימושיה בקרב מנהלי בתי–ספר יסודיים במערכת החינוך הערבית בישראל
ח'אלד עראר |
עמודים 325-349
