התפתחות מנהל החינוך כתחום אקדמי בישראל: ניתוח תוכן של מאמרים בכתב העת "עיונים במנהל ובארגון החינוך" בשלושים השנים מאז היווסדו

יזהר אופלטקה | 

עמודים 7-26

מתווה להכשרת מנהלים כמנהיגים חינוכיים בתנאים של אי-ודאות ו"סתירות חלשות"

יצחק עזוז | 

עמודים 27-50

האקלים הכיתתי בקרב תלמידי בתי הספר היסודיים הערביים בישראל

ראיד זידאן | 

עמודים 51-80

שכר מורים: היום, אתמול, כאן ומעבר לים

מלי נפחא ואדם ניר | 

עמודים 81-100

הקמת מסלול סביבתי בבית ספר - הלכה ומעשה בחדשנות חינוכית

נעה רגב אופק ודורית טובין | 

עמודים 101-124

ערכים ארגוניים כתוכנה מנטאלית של בית הספר: פיתוח, בקרה, משימתיות ואנושיות

 עמודים 125-159

הקשר בין אקלים בית ספרי ושילובם של תלמידים בעלי לקויות למידה בבתי ספר תיכוניים של החינוך הרגיל, לפי תפיסת הצוות החינוכי

צפי טימור | 

עמודים 161-183

משתנים אישיים וסביבתיים של ספרני בתי-ספר וזיקתם לשביעות-רצון של מנהלים, מורים וספרנים מתפקודם של הספרנים; מחקר שדה בבתי-ספר על-יסודיים בישראל

דניה אנזנברג ומשה יצחקי |

עמודים 185-225

ההורים הסייעת והמפקחת: מקורות התמיכה של מנהלת הגן בשנות עבודתה הראשונות

מירב אייזנברג ויזהר אופלטקה | 

עמודים 227-278

גורמים המשפיעים על עמדות מורים ביחס לשילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים בכיתה הרגילה

אורית חצרוני ועינת קליפלד | 

עמודים 253-278