עיונים במנהל ובארגון החינוך
תפריט
גליון 30
התפתחות מנהל החינוך כתחום אקדמי בישראל: ניתוח תוכן של מאמרים בכתב העת "עיונים במנהל ובארגון החינוך" בשלושים השנים מאז היווסדו
יזהר אופלטקה |
עמודים 7-26
מתווה להכשרת מנהלים כמנהיגים חינוכיים בתנאים של אי-ודאות ו"סתירות חלשות"
יצחק עזוז |
עמודים 27-50
הקמת מסלול סביבתי בבית ספר - הלכה ומעשה בחדשנות חינוכית
נעה רגב אופק ודורית טובין |
עמודים 101-124
ערכים ארגוניים כתוכנה מנטאלית של בית הספר: פיתוח, בקרה, משימתיות ואנושיות
יצחק פרידמן |
עמודים 125-159
הקשר בין אקלים בית ספרי ושילובם של תלמידים בעלי לקויות למידה בבתי ספר תיכוניים של החינוך הרגיל, לפי תפיסת הצוות החינוכי
צפי טימור |
עמודים 161-183
משתנים אישיים וסביבתיים של ספרני בתי-ספר וזיקתם לשביעות-רצון של מנהלים, מורים וספרנים מתפקודם של הספרנים; מחקר שדה בבתי-ספר על-יסודיים בישראל
דניה אנזנברג ומשה יצחקי |
עמודים 185-225
ההורים הסייעת והמפקחת: מקורות התמיכה של מנהלת הגן בשנות עבודתה הראשונות
מירב אייזנברג ויזהר אופלטקה |
עמודים 227-278
גורמים המשפיעים על עמדות מורים ביחס לשילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים בכיתה הרגילה
אורית חצרוני ועינת קליפלד |
עמודים 253-278
