עיונים במנהל ובארגון החינוך
תפריט
גליון 29, 2007, תשס"ז
ניהול המשמעת בבית–הספר ובכיתה: הבדלים מגדריים בין מנהלים ומנהלות בבתי–ספר יסודיים
מירי עטייה ויזהר אופלטקה |
עמודים 7-30
המורה כאדם ארגוני: תרומתה של סביבת העבודה הנתפסת על ידי המורה המתחיל לניבוי השחיקה בתחילת שנת ההוראה הראשונה ובסיומה
בלה גביש ויצחק פרידמן |
עמודים 55-87
שינוי של שיטות ההוראה ודפוסי הארגון בבתי–ספר יסודיים: תפיסות של מורים ומדריכים ומקומו של הפיקוח
חנה שחר, גוין סאס ושלמה שרן |
עמודים 107-126
“נפקחו לי העיניים”: סוציאליזציה לתפקידי ניהול אצל משתתפים בקורס לניהול אקדמי–פדגוגי במכללות להכשרת מורים
רחל הרץ–לזרוביץ, פייסל עזאיזה, גלעדה אבישר ונעמי פייגין |
עמודים 127-148
תהליכי תכנון בקרב מורים מְשַלבי תקשוב בבית–ספר יסודי
דורית טובין וסיסי אדרי |
עמודים 149-167
