עיונים במנהל ובארגון החינוך
תפריט
גליון 37, 2022, תשפ״ב
רוטינת המיפוי בבית ספר תיכון — מבנה, תפקידים ומטרות
ברקת סעדה ודורית טובין |
עמודים 33–11
אמון בקרב מורים ויועצים במערכת החינוך הערבית
אסמהאן מסרי־חרזאללה וח'אלד עראר |
עמודים 59–35
מחסומים ניהוליים שמשבשים את הסיוע שמנהלי בתי ספר נותנים למורים שתפקודם כושל
אליעזר יריב |
עמודים 83–61
"מילים מתריסות, מעשים צייתנים" — התמודדות צוות מחנכות עם בעיות מתמידות
מירב כהן זכריה ודורית טובין |
עמודים 114–85
אתגרי הכניסה לתפקיד הניהול במערכת החינוך הערבית בישראל
ח'אלד עראר ווליד עיסאוי |
עמודים 137–115
קריאה דיסקורסיבית ביקורתית של מדיניות החינוך המקצועי בישראל
מירית חייבי ברק |
עמודים 168–139
"להנהיג בגובה העיניים": דרכי הנעת עובדים בגן הילדים בישראל
מסדה סטודני ויזהר אופלטקה |
עמודים 198–169
השתתפות נוער בתהליכי קבלת החלטות ברשות מקומית במסגרת התכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון
מתן גזית ולטם פרי־חזן |
עמודים 255–229
מערכת השעות ותרומתה ליציבות ושינוי בית הספר
עינב אהוד־גולדברג ודורית טובין |
עמודים 285–257
גורמים המשפיעים על הצלחתן של קהילות מקצועיות של בעלי תפקידים במכללות לחינוך
עינת גוברמן, אורית אבידב אונגר, אורית דהן ורות סרלין |
עמודים 316–284
הקשר בין תפיסות אינדיבידואליות וקולקטיביות של המורים את מנהל בית ספרם כאותנטי בתיווך עמדות עולם העבודה שלהם לבין התנהגויותיהם
סיגלית צמח ואורלי שפירא־לשצ'ינסקי |
עמודים 352–317
"אנחנו לא יוצרים סיטואציה שתגרום לנו להתנגדות": מסגור הזכות להשתתפות במועצות נוער ברשויות מקומיות בישראל
טל ניר ולטם פרי־חזן |
עמודים 380–353
שימוש בריאיון הקבלה במיון מועמדים להכשרת אנשי חינוך והוראה
אירית לוי־פלדמן וציפי ליבמן |
עמודים 410–381
מנהיגות חינוכית כמנבאת מחויבות ארגונית בקרב מורים חרדים
זהבית האוזי, ענת בארט ופסקל בן עוליאל |
עמודים 438–411
