עיונים בחינוך
תפריט
גליונות 11-12
מהדורה מיוחדת | דצמבר 2014 | כסלו תשע"ה
40 שנה לכתב העת
מדוע מגיעים רק מעטים לבגרות אינטלקטואלית ומוסרית?
לזכרו של יונה שטרנבדג
צבי לם |
עמודים 235-249
אם תפגוש בדרך את הבודהה — הרוג אותו!
על ההדדיות המוחלטת שבמעשה החינוכי הרהורים בודהיסטיים ואחרים
יעקב רז |
עמודים 263-277
המעגליות הממכרת של הצורך שאינו נענה
עיון פסיכואנליטי בשלוש התייחסויות פואטיות
דנה אמיר |
עמודים 278-292
על טראומה, זהות ואהבה. עיין ערך: כתיבה
שיחה עם דויד גרוסמן ויצירתו
בעז סומך |
עמודים 311-329
ילדים ותרבות
האם התיאטרון יכול לקחת חלק בשמירה על הילדות מפני אובדנה?
שפרה שינמן |
עמודים 330-345
"מרחב הדף כמרחב החיים"
"גישת חיפה" לטיפול באמצעות אמנות חזותית
תמר חזות |
עמודים 346-367
המפגש הבין־דורי בין בני הדור השלישי לבין סביהם ניצולי השואה בראי תגובות הקריאה לספרי הזיכרונות שכתבו הסבים
עדי דוכין, הדס ויסמן ועמנואל ברמן |
עמודים 416–407
שירה מהלכת בין דורות — מבט חדש על השואה בשירה הישראלית
נילי קרן ועדי וולפסון |
עמודים 417-431
"קול קורא: שירה הנוער — זה שיר עתידנו"...
מורשת הזמר העברי בבתי הספר
עטרה איזקסון |
עמודים 432-477
יוזמת משרד החינוך להוראת השואה בגן החובה — מבט בין־דיסציפלינרי
יאיר זיו, דבי גולדן וצפריר גולדברג |
עמודים 508–497
