עיונים במנהל ובארגון החינוך
תפריט
גליון 40, 2025, תשפ״ו
יעילות, מוסר ומה שביניהם: שיקולים, הצדקות ומבנה בשיפוט המקצועי של מחנכות כיתה בישראל
ד"ר איילת בכר |
עמודים 50–19
סיפורי הצלה כסיפורי הצלחה: כיצד מחנכות בישראל מבנות זהות פרופסיונלית באמצעות נרטיבים של תמיכה רגשית בתלמידים
ד"ר רוית מזרחי־שטלמן וד"ר עדי ספיר |
עמודים 78–51
מחקר איכותני על דילמות אתיות העומדות בפני מחנכות של הגיל הרך
ד"ר סמדר מושל ופרופ' יצחק ברקוביץ |
עמודים 100–79
מחנכת כיתה בחטיבת ביניים — מבט משווה על תפקידיה ודיוקנה בעיני מנהלות ומחנכות כיתה בחינוך הממלכתי והממלכתי דתי
פרופ' נירית רייכל וד"ר אורית עובד |
עמודים 156–127
שיח מחנכות אודות הכישלונות האקדמיים של תלמידיהן ביחס לדרישות הבית ספריות
ד"ר צבי בקרמן |
עמודים 184–157
איכות יחסי החליפין בין המנהיג למחנכת והשפעתה על יחס תלמידים למורים ועל תחושת העניין וההנאה בלמידה
ד"ר רימא דעאס |
עמודים 210–185
בין שילוב להכלה: פרשנויות של מחנכות לרפורמת ההכלה וההשתלבות בישראל
ד"ר טליה פריד, רונית כץ, פרופ' הללי פינסון וד"ר גליה פלוטקין־עמרמי |
עמודים 236–211
אינטר־סובייקטיביות במעורבות הורים: התמודדות של מחנכות מהמגזר החרדי המלמדות במערכת החינוך בישראל
ד"ר ורד אלימלך, ד"ר יהודית חסידה וד"ר שרית שוסהיים |
עמודים 262–237
מחנכות כיתה מודעות עוני: מחנכות כיתה כסוכנות לשינוי חברתי
ד"ר אסף משולם, פרופ' מיכל קרומר־נבו, ד"ר עינת וגר־אטיאס, ד"ר גליה זלמנסון לוי
וד"ר לימור לוטן |
עמודים 292–263
אקוסיסטם של חוסן: קהילות מקצועיות לומדות כמעצבות תפיסת תפקיד וחוסן של מחנכות כיתה בזמן מלחמה
ד"ר הילה ויצמן בן דוד, ד"ר אורנה הייזמן, מיכל חנוכה ופרופ' חן שכטר |
עמודים 326–293
צומת מרכזי משני: מקומן של מחנכות כיתה ברשת בית הספר
פרופ' אורי איל, ד"ר רעות לירז, ד"ר אלה חמי ופרופ' מרטין דאומילר |
עמודים 358–327
