סוגיות בחינוך מיוחד ובשילוב
תפריט
גליון 31
כרך 31 | תשפ״ב 2022
הקתדרה לחינוך מיוחד ע"ש קונין־לוננפלד
"הומניזציה" — המקום שבו ידע ומעשה, נפגשים "לראות אדם"
רן נוימן ושונית רייטר |
עמודים 7-24
הערכת תוכנית מתוקשבת העוסקת בשילוב של תלמידים עם לקות ראייה בחינוך הרגיל באמצעות משובי התלמידים ומורותיהן התומכות
שושי דורפברגר ויפעת בן שלמה |
עמודים 25-42
הערכות נושאים בחיי בוגרים עם עיוורון הנעזרים בכלבי נחייה: הבוגרים מול אנשי המקצוע העובדים עימם
איתי הס |
עמודים 43-63
בחינת הממד החברתי בתפיסותיהם של תלמידים, הורים וצוות חינוכי באשר לשילוב תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בחינוך הרגיל
גלעדה אבישר וטלי היימן |
עמודים 82-102
הבדלים ביכולת שיפוט ואמדן זמן בין סטודנטים ואקדמאים עם וללא הפרעות בקשב ובלמידה
בטי שרייבר |
עמודים 103-129
השומר אחי אנוכי? חווית גדילה נורמטיבית בסביבה משפחתית המאופיינת בליקויי מידה וקשב
עמלה עינת ואורית דהן |
עמודים 128-151
חוסן אישי ומסוגלות עצמית בקרב סטודנטים וסטודנטיות עם וללא הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות
סאאיד בשארה ואפרת בנג'ו |
עמודים 152-178
"כולם רוקדים"; חקר מקרה של מתבגרים עם אוטיזם הלומדים לרקוד ולהביע את עצמם בתנועה
יעל ברק־לוי והיידי פלביאן |
עמודים 179-196