גליון 38, 2024, תשפ״ד

ניהול בתקופת משבר: אתגרי מנהלי בתי ספר בתקופת הקורונה

חן שכטר, רימאא דאאס ומואפק קאדח | 

עמודים 38–9

השפעות בירוקרטיות המאפשרות וכופות והתמיכה הארגונית הנתפסת במהלך המגיפה על כוונתם של מורים לעזוב את המקצוע

יצחק ברקוביץ | 

עמודים 60–39

הזדהות וערות של הורים כלפי בית הספר — ההשפעה של הזדהות וערות ההורים על תפיסתם את מחנך הכיתה כמורה פוליטי ועל יחסי הגומלין ביניהם

רונית אדם ופסקל בן עוליאל | 

עמודים 90–61

תפיסת התפקיד של גננות המובילות קהילה למידה מקצועית ) :)PLC הקונפליקט בתפקידן כמובילות הקהילה המקצועית

מירב חיאק, אורית אבידב אונגר וסיון כהן | 

עמודים 114–91

יועצים ארגוניים ושיפור בתי ספר — אתגרים ותרומות

הלי עמוסי ודורית טובין | 

עמודים 144–115

ניתוח דיסקורסיבי של פרוטוקולים ממשלתיים ביחס לתהליך החקיקה של התיקון החדש לחוק החינוך המיוחד בישראל (2018)

אורנה חורי | 

עמודים 194–145

"מה נעשה, לא נתקן את העולם": השפעת מבחני המיצ"ב על קהילות מקצועיות לומדות בבתי ספר

יריב פניגר, דנה ודר־וייס וג'נה גולדשטיין | 

עמודים 217–195

השתתפות תלמידים בקבלת החלטות בוועדות משמעת בבתי ספר דמוקרטיים: קונפליקטים בין הזכות הקבוצתית להשתתפות לבין זכויות המתדיינים ופתרונות אפשריים

עידן זק־דורון ולטם פרי־חזן | 

עמודים 247–217

זהותם של מורים בבתי ספר מקצועיים בישראל

מירית חייבי ברק |

עמודים 273–247

זהות מורים בבתי ספר אליטיסטים: הביטוס משותף, תחושת "נבחרות" ועתיד פתוח

אילנית פינטו דרור |

עמודים 298–273

חוסן ניהולי: פרקטיקות חוסן בקרב מנהלי בית ספר בעת כניסתם לתפקיד

ליאור הלוי וחן שכטר |

עמודים 324–299