עיונים במנהל ובארגון החינוך
תפריט
גליון 38, 2024, תשפ״ד
ניהול בתקופת משבר: אתגרי מנהלי בתי ספר בתקופת הקורונה
חן שכטר, רימאא דאאס ומואפק קאדח |
עמודים 38–9
השפעות בירוקרטיות המאפשרות וכופות והתמיכה הארגונית הנתפסת במהלך המגיפה על כוונתם של מורים לעזוב את המקצוע
יצחק ברקוביץ |
עמודים 60–39
הזדהות וערות של הורים כלפי בית הספר — ההשפעה של הזדהות וערות ההורים על תפיסתם את מחנך הכיתה כמורה פוליטי ועל יחסי הגומלין ביניהם
רונית אדם ופסקל בן עוליאל |
עמודים 90–61
תפיסת התפקיד של גננות המובילות קהילה למידה מקצועית ) :)PLC הקונפליקט בתפקידן כמובילות הקהילה המקצועית
מירב חיאק, אורית אבידב אונגר וסיון כהן |
עמודים 114–91
יועצים ארגוניים ושיפור בתי ספר — אתגרים ותרומות
הלי עמוסי ודורית טובין |
עמודים 144–115
ניתוח דיסקורסיבי של פרוטוקולים ממשלתיים ביחס לתהליך החקיקה של התיקון החדש לחוק החינוך המיוחד בישראל (2018)
אורנה חורי |
עמודים 194–145
"מה נעשה, לא נתקן את העולם": השפעת מבחני המיצ"ב על קהילות מקצועיות לומדות בבתי ספר
יריב פניגר, דנה ודר־וייס וג'נה גולדשטיין |
עמודים 217–195
השתתפות תלמידים בקבלת החלטות בוועדות משמעת בבתי ספר דמוקרטיים: קונפליקטים בין הזכות הקבוצתית להשתתפות לבין זכויות המתדיינים ופתרונות אפשריים
עידן זק־דורון ולטם פרי־חזן |
עמודים 247–217
זהות מורים בבתי ספר אליטיסטים: הביטוס משותף, תחושת "נבחרות" ועתיד פתוח
אילנית פינטו דרור |
עמודים 298–273
חוסן ניהולי: פרקטיקות חוסן בקרב מנהלי בית ספר בעת כניסתם לתפקיד
ליאור הלוי וחן שכטר |
עמודים 324–299