עיונים במנהל ובארגון החינוך
תפריט
גליון 39, 2025, תשפ״ה
השוואה בין דפוסים שונים של אקטיביזם חרדי לקידום לימודי ליבה: זהות, אידיאולוגיה וטקטיקות
ד"ר שי קציר ופרופ' לטם פרי־חזן |
עמודים 61–31
הבחירה של הורים פלסטינים בבית ספר בינלאומי: גורמים מושכים ודוחפים
פרופ' אימן אגבאריה והנא חליפה |
עמודים 84–63
למידה מהצלחות כמשאב לפיתוח ולהעצמת ההון האנושי במערכת החינוך
פרופ' חן שכטר ופרופ' יונה רוזנפלד ז"ל |
עמודים 102–85
יועצים ארגוניים ושיפור בתי ספר — אתגרים ותרומות
הלי עמוסי ודורית טובין |
עמודים 144–115
אוריינטציות כלפי העבודה בקרב עובדי הוראה בישראל: ממצאים משני מחקרי פיילוט
ד"ר חיותה ינון |
עמודים 131–103
בין בחירה אישית להסללה מערכתית: היסטוריות חיים של בוגרי בתי הספר המקצועיים בשנות ה־60 וה־70 בישראל
שרון אמור בניאס, ד"ר עדי ספיר, ופרופ' אביהו שושנה |
עמודים 155–133
השתתפות תלמידים בקבלת החלטות בוועדות משמעת בבתי ספר דמוקרטיים: קונפליקטים בין הזכות הקבוצתית להשתתפות לבין זכויות המתדיינים ופתרונות אפשריים
עידן זק־דורון ולטם פרי־חזן |
עמודים 247–217
תפקיד החינוך בעיצוב האליטה הפוליטית בחברה הערבית: מבט רטרוספקטיבי
עימאד ג'ראיסי ופרופ' אימן אגבאריה |
עמודים 184–157
מומחיות מנהלי בית ספר בהטמעת רפורמה — המקרה של הגפ"ן
נירית פריאנטה ופרופ' דורית טובין |
עמודים 210–185
ייחוד, מטרות ואתגרים בעיני מנהלים של חטיבות ביניים בחינוך הממלכתי עברי
ד"ר אורית עובד ופרופ' נירית רייכל |
עמודים 230–211
ניהול חינוכי בעתות משבר: תובנות ממנהיגים דגולים בהיסטוריה האנושית
פרופ' יזהר אופלטקה |
עמודים 249–231
מעורבות הורים בעת משבר: נקודת מבטם של מנהלי בתי ספר
דיקלה הריסון־וייס ופרופ' אודרי אדי רקח |
עמודים 275–251
התמודדות מנהלי בתי־ספר עם גיוס מורים כתלוית שני הקשרים: תקופת פוסט קורונה ומיקום פריפריאלי
נוי דהן וד"ר יעל גרינשטיין |
עמודים 305–277