גליון 39, 2025, תשפ״ה

לבד בפסגה: תחושת בדידות וביטוייה בקרב מנהלי בית ספר

ד"ר פלג דור־חיים | 

עמודים 30–11

השוואה בין דפוסים שונים של אקטיביזם חרדי לקידום לימודי ליבה: זהות, אידיאולוגיה וטקטיקות

ד"ר שי קציר ופרופ' לטם פרי־חזן | 

עמודים 61–31

הבחירה של הורים פלסטינים בבית ספר בינלאומי: גורמים מושכים ודוחפים

פרופ' אימן אגבאריה והנא חליפה | 

עמודים 84–63

למידה מהצלחות כמשאב לפיתוח ולהעצמת ההון האנושי במערכת החינוך

פרופ' חן שכטר ופרופ' יונה רוזנפלד ז"ל | 

עמודים 102–85

יועצים ארגוניים ושיפור בתי ספר — אתגרים ותרומות

הלי עמוסי ודורית טובין | 

עמודים 144–115

אוריינטציות כלפי העבודה בקרב עובדי הוראה בישראל: ממצאים משני מחקרי פיילוט

ד"ר חיותה ינון | 

עמודים 131–103

בין בחירה אישית להסללה מערכתית: היסטוריות חיים של בוגרי בתי הספר המקצועיים בשנות ה־60 וה־70 בישראל

שרון אמור בניאס, ד"ר עדי ספיר, ופרופ' אביהו שושנה | 

עמודים 155–133

השתתפות תלמידים בקבלת החלטות בוועדות משמעת בבתי ספר דמוקרטיים: קונפליקטים בין הזכות הקבוצתית להשתתפות לבין זכויות המתדיינים ופתרונות אפשריים

עידן זק־דורון ולטם פרי־חזן | 

עמודים 247–217

תפקיד החינוך בעיצוב האליטה הפוליטית בחברה הערבית: מבט רטרוספקטיבי

עימאד ג'ראיסי ופרופ' אימן אגבאריה |

עמודים 184–157

מומחיות מנהלי בית ספר בהטמעת רפורמה — המקרה של הגפ"ן

נירית פריאנטה ופרופ' דורית טובין |

עמודים 210–185

ייחוד, מטרות ואתגרים בעיני מנהלים של חטיבות ביניים בחינוך הממלכתי עברי

ד"ר אורית עובד ופרופ' נירית רייכל |

עמודים 230–211

ניהול חינוכי בעתות משבר: תובנות ממנהיגים דגולים בהיסטוריה האנושית

פרופ' יזהר אופלטקה |

עמודים 249–231

מעורבות הורים בעת משבר: נקודת מבטם של מנהלי בתי ספר

דיקלה הריסון־וייס ופרופ' אודרי אדי רקח |

עמודים 275–251

התמודדות מנהלי בתי־ספר עם גיוס מורים כתלוית שני הקשרים: תקופת פוסט קורונה ומיקום פריפריאלי

נוי דהן וד"ר יעל גרינשטיין |

עמודים 305–277