עיונים בחינוך
תפריט
גליון 22
סדרה חדשה | דצמבר 2023 | טבת תשפ״ד
זהות ושייכות של סטודנטים מקבוצת מיעוט במצבי משבר לאומיים: המקרה של הסטודנטים הפלסטינים בישראל
עירית הרבון |
עמודים 36 – 56
קורסי שיח זהות במכללה לחינוך כנתיב לפיתוח מנהיגות חינוכית של מורים: נקודת המבט של מרצה כמתכנן לימודים
אוהד דוד |
עמודים 57 – 79
לידתו של תחום -דעת: התפתחות החינוך לתקשורת בישראל
רביב נאוה, אריה קיזל ועוזי אלידע |
עמודים 80 – 95
הקשר שבין מחקר והוראה בחינוך במוסדות להשכלה גבוהה בישראל: מחקר משולב על השפעת ועדות הערכה של המל"ג במכללות לחינוך והוראה ובפקולטות לחינוך והוראת המדעים באוניברסיטאות
צליל שילדרמן ויאיר זיו |
עמודים 96 – 116
חווית העבודה במרחב בית ספרי פתוח וביטויה בזהות מקצועית של צוות חינוכי בבית ספר יסודי ב"רוח דמוקרטית
קרין בר- און ואילה צור |
עמודים 117 – 139
העסקת חברי הסגל האקדמי לאחר גיל הפרישה : נכס או נטל ? אוניברסיטת אריאל כמקרה בוחן
ארז כהן וניצה דוידוביץ |
עמודים 140 – 156
גן הילדים כזירה לקיום דיאלוג הומניסטי – הקשרים בין הדיאלוג בצוות לאקלים החינוכי
משה פולטורק, אריה קיזל ויאיר זיו |
עמודים 157 – 176
מדף הספרים - מדור ביקורת ספרים
טליה דיסקין על הספר "מה נספר לטף? עיון בספרות שואה לגיל הרך" מאת יעקבה סצ'רדוטי, הוצאת המרכז האקדמי לוינסקי -וינגייט והוצאת הספרים ע"ש י"ל מאגנס, האוניברסיטה העברית בירושלים, 2023.
טליה דיסקין |
עמודים 197 – 202
מלי נץ על הספר "במבוך החינוך המיוחד: מהאקדמיה להתמחות בהוראה" מאת נאוה בר, הוצאת גלילית, 2022.
מלי נץ |
עמודים 203 – 206
ספרים שהתקבלו במערכת
הוצאת דביר | הוצאת כנרת | הוצאת האוניברסיטה הפתוחה ומכון בן גוריון, אוניברסיטת בן גוריון | הוצאת מכון בן גוריון, אוניברסיטת בן גוריון