גליון 22

סדרה חדשה | דצמבר 2023 | טבת תשפ״ד

50 years logo

 

שער

עיונים בחינוך – כתב עת לעיון ולמחקר בחינוך

דף קרדיטי מערכת

עיונים בחינוך – כתב עת לעיון ולמחקר בחינוך 

תוכן עניינים

עיונים בחינוך – כתב עת לעיון ולמחקר בחינוך 

דבר עורך

עיונים בחינוך – כתב עת לעיון ולמחקר בחינוך | 

עמוד 3

פרידריך ניטשה כמחנך יוטגוגי

ערן גוסקוב | 

עמודים 4 – 19

חינוך אופי תחת אי-ודאות נורמטיבית

רן עבודי | 

עמודים 20 – 35

זהות ושייכות של סטודנטים מקבוצת מיעוט במצבי משבר לאומיים: המקרה של הסטודנטים הפלסטינים בישראל

עירית הרבון | 

עמודים 36 – 56

קורסי שיח זהות במכללה לחינוך כנתיב לפיתוח מנהיגות חינוכית של מורים: נקודת המבט של מרצה כמתכנן לימודים

אוהד דוד | 

עמודים 57 – 79

לידתו של תחום -דעת: התפתחות החינוך לתקשורת בישראל

רביב נאוה, אריה קיזל ועוזי אלידע  | 

עמודים 80 – 95

הקשר שבין מחקר והוראה בחינוך במוסדות להשכלה גבוהה בישראל: מחקר משולב על השפעת ועדות הערכה של המל"ג במכללות לחינוך והוראה ובפקולטות לחינוך והוראת המדעים באוניברסיטאות

צליל שילדרמן ויאיר זיו | 

עמודים 96 – 116

חווית העבודה במרחב בית ספרי פתוח וביטויה בזהות מקצועית של צוות חינוכי בבית ספר יסודי ב"רוח דמוקרטית

קרין בר- און ואילה צור | 

עמודים 117 – 139

העסקת חברי הסגל האקדמי לאחר גיל הפרישה : נכס או נטל ? אוניברסיטת אריאל כמקרה בוחן

ארז כהן וניצה דוידוביץ | 

עמודים 140 – 156

גן הילדים כזירה לקיום דיאלוג הומניסטי – הקשרים בין הדיאלוג בצוות לאקלים החינוכי

משה פולטורק, אריה קיזל ויאיר זיו | 

עמודים 157 – 176

Who’s afraid of the man who escaped Auschwitz?

Ruth Linn | Pages  177 – 196

מדף הספרים - מדור ביקורת ספרים

טליה דיסקין על הספר "מה נספר לטף? עיון בספרות שואה לגיל הרך" מאת יעקבה סצ'רדוטי, הוצאת המרכז האקדמי לוינסקי -וינגייט והוצאת הספרים ע"ש י"ל מאגנס, האוניברסיטה העברית בירושלים, 2023.

טליה דיסקין | 

עמודים 197 – 202

מלי נץ על הספר "במבוך החינוך המיוחד: מהאקדמיה להתמחות בהוראה" מאת נאוה בר, הוצאת גלילית, 2022.

מלי נץ | 

עמודים 203 – 206

ספרים שהתקבלו במערכת

הוצאת דביר |  הוצאת כנרת | הוצאת האוניברסיטה הפתוחה ומכון בן גוריון, אוניברסיטת בן גוריון | הוצאת מכון בן גוריון, אוניברסיטת בן גוריון